שלטי פנים

את השלטים של העסק אנו מכירים בדרך כלל בגרסתם החיצונית, זו שמיועדת לעוברים והשבים ואולי ללקוחות שכבר מגיעים לעסק ויקבלו עוד דחיפה פרסומית, בעמוד זה נדבר על אלו שנמצאים בתוכו. שילוט פנים חשוב ביותר לעסק.

מהו שילוט פנים ולמה הוא נחוץ?

שילוט פנים לא יהיה הכרחי בכל עסק ועסק באותה המידה. חשוב להבין זאת כבר מההתחלה כי יש סוגים רבים של עסקים ששונים זה מזה גם מבחינת הגודל שלהם, גם מחינת סוג פעילות העסק, גם מבחינת המבנה וכמובן סוג הלקוחות והשירות שניתן להם. כך למעשה אי אפשר להשוות שלטים פנימיים במוסכך לעומת שלטים פנימיים למשרד קטן. שילוט הפנים נחוץ כדי לכוון את האנשים שנכנסים אל העסק, בעיקר כשמדובר בעסק גדול, אך יכול להיות לו גם מטרה מיתוגית ופרסומית.

איך נתאים את שילוט הפנים?

  • תחילה, יש להתאים את שילוט הפנים לסוגו. אם יש צורך בשילוט פנים למקומות גדולים מאוד, כמו למשל למפעלים גדולים, יש צורך בשילוט גדול יותר ולעתים השילוט צריך להיות גם באישור משרד התחבורה כלומר תמרורים רגילים לחלוטין. כמו כן יש לבחור שילוט מתאים לצמתים בעסק, בין אם מדובר על כביש או מסדרון כלשהו.
  • השלטים חייבים להתאים למקום שלהם כאשר שלטים שמיועדים לשימוש חיצוני יהיו צריכים להיות עמידים יותר. השלטים יכולים להיות עמידים מאוד גם לחלודה, במידה ותבחרו שלטי אלומיניום, וגם עמידים לאורך זמן כנגד השמש שיכולה לגרום להם לדהות. שלטים שמיועדים למקומות מקורים, כמו למשל למפעל מקורה או למשרד, יכולים להיות מחומרים אחרים.
  • יש לבחור את הסגנון היטב. שילוט פנימי יכול להיות בדמות רול אפים, קאפות, פרספקס, שלטי זכוכית מוארים ועוד. יש מגוון רחב של חומרים כאשר הבחירה היא לא רק עניין של תקציב אלא גם עניין של עיצוב והתאמה למקום. לא משנה מה המטרה של אותו שילוט, בין אם למטרות פרסומיות או למטרות הכוונה, העיצוב חייב להיות אחד הפרמטרים החשובים ביותר שבלעדיהם העסק ייראה פחות מרשים גם בעיני העובדים וגם בעיני הלקוחות.