טיפים לעיצוב - המדריך המקוצר לבחירת שלטים

 
לאור חשיבותם הרבה, ברור כי כל חברה או עסק המעוניינים להציב שלטים בכניסה אליהם וברחבי המתחם שלהם, חייבים להקדיש לכך מחשבה רבה וגם לא מעט משאבים. קראו ותוכלו ללמוד על השיקולים החשובים לבחירה נכונה! בנוסף, נשמח להעניק לכם מידע נוסף וייעוץ מקצועי בבחירת השלט המתאים ביותר לעסק שלכם.
צרו קשר ונשמח לענות על כל שאלה
09-7679440
בעידן המודרני כל עסק, חברה, מוסד או ארגון זקוקים לשלטים. אם בעבר הם שימשו בעיקר כאמצעי להעברת מידע ולהכוונה, הרי שכיום הם הפכו לחלק בלתי נפרד ממאמצי השיווק, קידום המכירות והמיתוג. לעיתים רבות הם הדבר הראשון שאנו לומדים על החברה/ העסק / המוסד, לפני שיש לנו מושג מהם השירותים והמוצרים שהיא מציעה. לפיכך, יש להם כוח עצום וחשיבות שיווקית שאין לזלזל בה.

בחירת השלט לא מסתכמת רק בסוג השלט אלא גם בגודלו, המיקום, התוכן וסגנון העיצוב שלו. ולכל בחירה שכזו יש השפעה ניכרת על מידת האפקטיביות של השלט

סוג השלט

בחירת סוג השלט צריכה להתבסס בעיקר על המקום אליו הוא מיועד. שלטי חוץ, ובמיוחד כאלו המצויים בסביבה רווית שלטים, כדאי שיהיו מוארים בטכניקה כזו או אחרת. אלו המוארים מאפשרים ללקוחות פוטנציאליים להבחין בקיומכם גם בשעות הלילה, מעבר לשעות הפעילות שלכם וגם למרחקים גדולים. עבור שילוט פנים ניתן להסתפק בשילוט שאינו מואר, כמו למשל אותיות תלת ממד.

גודל השלט

גודל השלט תלוי גם הוא במקום שבו הוא עתיד להיות מוצב. כאלה המוצבים בפתח חנות יהיו, מן הסתם, קטנים יותר מאלו התלויים על גבי קירותיו החיצוניים של קניון או מרכז מסחרי. גם שילוט פרסומי לצדי הדרכים יהיה גדול יותר, כדי שנהגים יוכלו להבחין בו מרחוק ולהספיק לקלוט את מסריו.

תוכן השלט

שלט, מפאת גודלו, לא יכול להכיל יותר מדי תוכן. לכן, חשוב לבחור בקפידה רק את הפרטים החשובים לקהל היעד שלכם. הפרטים הנפוצים ביותר לשלטים הם: שם העסק / החברה / המוסד, לוגו או עיטור גראפי אחר, סלוגן, כתובת (במידה ומדובר בחנות רחוב) ולעיתים גם טלפון. שלטי תיבה המוצבים מעל חנויות רחוב יהיו בדרך כלל מפורטים יותר ויכילו כמות גדולה של מידע. לעומתם, שלטים על חזיתות של קניונים יכילו לרוב רק את שם העסק ו/או הלוגו שלו.

סגנון העיצוב של השלט

כשמדובר בשלטים של רשתות ומותגים מוכרים, השלט יעוצב תמיד בקו אחיד: לפי הלוגו שנבחר לרשת / למותג. לכן, על חברת השלטים מוטלת רק מלאכת הייצור של השלט בהתאם ללוגו הקבוע. לעומת זאת, כשמדובר בחנות פרטית שאינה צריכה לעמוד בקריטריונים אחידים של רשת, ניתן לעצב את השלט באופן חופשי. אולם כדי שהשלט אכן ימלא את ייעודו ויגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים להיכנס לעסק, על השלט להיות מעוצב כך שיפנה לערכים של קהל היעד וימשוך אותו פנימה. כך למשל, לחנות תכשיטים כדאי לבחור בשלט בעיצוב מינימליסטי, יוקרתי ושאינו מצועצע. לעומת זאת, בחנות ממתקים או צעצועים ניתן להתפרע עם צבעוניות ועם אלמנטים גראפיים שימשכו ילדים. כשמדובר במסעדה, ניתן להוסיף אלמנטים שיעוררו את התיאבון, כמו תמונה של פיצה לוהטת ומגרה לפיצרייה.

רוצים לדעת כמה עולה שילוט חוצות או שילוט מואר? התקשרו ונוכל לייעץ לכם בנושא.